Tänud toetajatele!

Armsad sõbrad-toetajad!

Minu esimene kogemus Riigikogu valimistel kandideerijana on lõpusirgel. Mulle antud 277 hääle üle olen õnnelik. Eriti selle üle, et need tulid üle kogu maakonna. Eks kodukoha väikse toetuse üle tuleb veel mõtistkleda… aga no selline oli inimeste hinnang minu senisele tegevusele. Eks Halinga vallas luges ka see, et kui palju ja kas inimesed said minu erakonna vahetamisest aru, sest see oli ainus küsimus, mida minu käest veel ka valimispäeval küsiti.

Aga seda kõike ei saa kahetseda. Pigem ikka rõõmustada nende 277 inimese üle.

Kahju on aga neist inimestest, kes veel valimispäeval mulle otsa vaatasid ja ütlesid, et ei lähe hääletama, sest keegi pole neid piisavalt veennud… No mis ma ikka viimasel, kampaaniavabal päeval sellise avalduse peale vastan.

Täpsemate PÄrnumaa valimistulemustega saad tutvuda siin!

Vabaerakond üldiselt võib aga tulemusega väga rahul olla. Nii et nüüd ootame huviga, mis hakkab edasi saama. Esimene kohtumine vabaerakondlastega päeval, kui ühiselt kandideerijate nimekiri kinnitati, oli minu jaoks üle hulga aja päev, kui sain aru, et olen osa millestki uuest ja suurest. See tunne aina süveneb. Midagi uut on toimumas ja mina olen selle sees… see on hea tunne!

Lisa kommentaar

