Heli Künnapas- nr 696

heli-696

Pidin juba ammu rääkima sellest, mis on silma jäänud peale minu esimeste Riigikogu valimiste numbri saamist. Nimelt äkitselt hakkas tekkima mingi 6te ja 9te ring mu ümber… või hakkasin neid lihtsalt ise kõikjal nägema.

Alustades sellest, et suht kohe peale numbri saamist läksime perereisile Soome. Herlend üüris meile ridaelamu korteri…. number 6!!!

IMG_6402

Olime seal juba üle nädala elanud, kui äkitselt tuli välja, et kogu kompleksi number on 9. Nii et meie aadressiks oli maja 9 korter 6. Peale selle ainuke teine korter, mille number meie aknast paistis, oli 9.

Soomest koju sõites otsisime veidi sadamat. Helsingisse sisse sõites otsustasime, et Eesti numbriga auto, mida näeme, läheb ilmselt sadamasse ja me peame seda jälitama. Esimene Eesti numbriga auto oli loomulikult 696, mis läks sadamasse. Tähekombinatsioonis olid tähed J ja H (ja mingi kolmas veel, mida ma ei mäleta, aga mis polnud A).

Loomulikult jäi Herlendi töö juures mulle ühel hetkel ette auto numbrimärk sobilike numbritega.
IMG_6900

Ja lõpuks- olen sündinud kalade tähtkujus, mille märk ühe versioonina on külili 6 ja 9 ehk vastassuunades ujuvad kalad.

Unustada ei saa, et mõne nädala pärast saan 33-aastaseks, mis iseenesest on tähenduslik vanus, kuid sellest annaks ka 696 välja korrutada-liita-lahutada.

Mul on hea number küll, aga ma ei saa enam aru, kas ma otsin kõiki neid kokkulangevusi või on need tegelikult ka olemas.

Lisa kommentaar

